هم زمان با جشنواره علمی روابط عمومی انجام می شود :معرفی کتاب و مقاله برتر روابط عمومی ها

 هم زمان با برگزاری هفتمین جشنواره علمی روابط عمومی های کشور کتاب ؛مقاله و رساله برتر روابط عمومی نیز رو نمایی خواهد شد .


به گزارش ستاد خبری هفتمین جشنواره علمی روابط عمومی دکتر اصغر کیا دبیر جشنواره علمی روابط عمومی از ارائه 160 اثر ؛ 6 مقاله و 4 رساله به دبیر خانه هفتمین همایش علمی روابط عمومی خبر داد و افزود امسال تعداد زیادی از آثار توانست به بخش داوری این جشنواره راه یابد که در این میان یک مقاله و یک رساله رتبه برتر روابط عمومی را به خود اختصاص خواهد داد.


وی افزود : امسال از کتاب برگزیده روابط عمومی نیز رونمایی خواهد شد تا به عنوان اثری ماندگار در تاریخ روابط عمومی ها مورد استفاده جامعه علمی و دانشگاهی کشور و همچنین روابط عمومی دستگاهها مورد استفاده قرار گیرد


دبیر جشنواره علمی روابط عمومی های کشور همچنین به نقش سازنده این همایش در میان پژوهشگران و محققان علم روابط عمومی اشاره کرد و افزود : اگر بخواهیم برای ارتقا علم روابط عمومی در کشور و همچنین استفاده بهینه ازظرفیت های علمی و پژوهشی تلاش کنیم باید در همایش های معتبر داخلی همچون جشنواره روابط عمومی شرکت کنیم و خود را در معرض آزمایش و سنجش قرار دهیم تا بتوانیم موفق باشیم .


وی جایگاه روابط عمومی کشورمان را درمقایسه با کشور های همسایه نامناسب ولی رو به بهبود دانست و افزود: راه اندازی دانشگاه های علمی کاربردی که رشته روابط عمومی را در سطح آکادمیک به دانشجویان آموزش می دهند توانسته است سطح علمی کشور را در عرصه روابط عمومی بالا برده ولی ، تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش شود .


دکتر کیا خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه؛ در کنار همایش علمی روابط عمومی می تواند راه ها را برای فعالیت های گسترده دانشجویان و هم چنین استاید این علم باز کند تا با توجه به فضای علمی و پژوهشی که در کشور فراهم شده علم روابط عمومی را گسترش دهیم .


وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم امسال بتوانیم در کنار نمایشگاه و جشنواره جلسات نقد و برسی را با حضور اساتید بزرگ روابط عمومی کشور برگزار نماییم تا نقص های علم روابط عمومی را که کمتر کسی به آن توجه می کند را رفع نماییم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا